Admin-Blue
TH FC Forum Team
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wtorek 23-05-2006, 23:59 Temat postu: NOWY REGULAMIN do działu "Zloty Fanów" 23.11.2006 |
|
|
Jeżeli chcesz założyć temat zlotu:
* Upewnij się, że w Twoim mieście jest dużo fanów Tokio Hotel, którzy będą uczęszczali na zloty.
* Znajdź na forum przynajmniej 5 osób z Twojego miasta, które oprócz Ciebie zdeklarują się chodzić na zloty i pomogą w dobieraniu daty zlotu na forum.
* Jeżeli temat spełnia oba wyżej wymienione warunki, skontaktuj się z Blue, lub antośką i poproś o założenie tematu zlotu (jeżeli prosisz o założenie tematu zlotu, automatycznie stajesz się organizatorem zlotów w swoim mieście!).
* W każdym mieście powinno znajdować się 1-3 organizatorów.
Zadania organizatorów:
* Ustalać daty zlotów, tak, aby odpowiadały one większości fanów.
* W trakcie zgłaszania się poszczególnych osób, robić na forum listę obecności, aby zorientować się mniej więcej ile osób będzie uczestniczyło w zlocie.
* Kiedy data, miejsce, oraz godzina zlotu są już ustalone, organizatorzy zawiadamiają o tym antośkę poprzez dokładną informację (zawierającą datę, dokładne miejsce spotkania, oraz godzinę!) na PW.
* Na zlocie powinien pojawić się chociaż jeden z organizatorów (jeżeli żaden z organizatorów nie pojawi się na zlocie, wszyscy dostają ostrzeżenia na forum z niewywiązywania się ze swoich obowiązków).
* Organizator musi pojawić się na zlocie 5 minut przed czasem, aby wszyscy wiedzieli do kogo się zgłosić.
* Zorganizować czas wolny w trakcie zlotu.
* Mieć na uwadze fakt, że nie wszyscy zlotowicze są osobami pełnoletnimi i na zlocie może pojawić się dużo osób, więc zlot odbywający się w pomieszczeniu zamkniętym może niewypalić, dlatego zawsze najlepiej mieć jakiś "plan awaryjny".
Inne:
*Pamiętajcie że na zlotach obowiązuje kultra. Zloty które miały już miejsce wykazały że Wam jej nie brakuje, aczkolwiek chciałabym tylko przypomnieć, że dopóki zachowacie kulturę wobec innych fanów, Wy także jej doświadczycie.
*Jeżeli któryś z użytkowników będzie zachowywał się na zlocie w sposób wulgarny, bądź swoimi wypowiedziami obrazi innych fanów, czeka go ostrzeżenie, lub w beznadziejnych przypadkach wykluczenie z forum.
*Bardzo proszę, aby w tematach zlotów nie znajdowały się sprawy osobiste, bądź jakiekolwiek zbaczanie z tematu! Ten dział ma Wam pomóc w organizowaniu zlotów, nie służy on do prywatnych pogaduszek. Jeżeli takie sytuacje będą powtarzały się nagminnie, będziemy musiały rozdać ostrzeżenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|